onsdag 21 maj 2008

en halv vecka har gått...

ja... kanske inte sen jag bloggade sist....
men nu har jag tränat 3 dagar i rad, bikram yoga i måndags, afro power dance igår-var fö kul:) och bikram yoga idag.... fast den här gången utan värmen, fläktarna var trasiga.
jag gillar verkligen instruktören på bikram.... han går runt och kollar så att man gör rätt, och kommer med tips så att det går bättre.... (sen är det ju trevligt med lite engelsk brytning också:))

iaf... det känns verkligen i kroppen... min rygg är ond, benen orkar inte lyfta sig för att gå i trappor... men... det är nog bra ändå... imorn är det power yoga....


har varit trevligt på jobbet idag också.... ska vara på samma grupp imorn också, det blir bra. har även medarbetarsamtal imorgon... suck... känns lite jobbigt... eftersom jag har fått kritik förrut, att jag inte "bryr mig" om vad undersköterskorna säger... det är klart att jag bryr mig... men jag tror det är en kommunikativ fråga... nåja... det blir nog bra... efter jobbet ska vi på afternoon-tea:) nice!

fredag blir det nog att sova på soffan;)
jag ska INTE träna iaf...

Inga kommentarer: