söndag 29 juni 2008

snart på e-dal igen

ska snart åka iväg igen... känns lite tugnt men roligt också... jag trodde nog att det skulle vara roligare därute.... men det är bara en vecka kvar nu, sen blir det semester på riktigt...
det är liksom slitigt på ett annat sätt... i vanliga fall när man åker ifrån jobbet så behöver man inte bry sig något mer... men nu är man hela tiden på jobbet... och kan inte lita på att någon annan tar över när man går hem. sen kan man aldrig riktigt vara för sig själv och bara vara...
men det är nog både och... det är ju skönt att ha vänner omkring sig också... fast jag har inte kännt mig så ensam som förra veckan på ganska länge.

sen är jag ju inte van att någon annan bestämmer över mig... på mitt jobb är det ju jag (iaf borde vara jag) som bestämmer vad som ska göras... eller iaf prioriterar saker och ting.. doktorerna är ju dem som officiellt bestämmer på mitt jobb...

nu ringde pappsen... det ska bara drickas lite kaffe, sen så åker vi....

Inga kommentarer: