tisdag 5 augusti 2008

trött

jag har känt mig trött idag, det beror säkert på att jag inte sover tillräckligt, och jag vet inte men det kändes som att jag häll på att bli förkyld härom dagen, inget utbrott än iaf(skönt). men jag bestämde mig i morse för att ta det lite lugnt ikväll, hoppa yogan och sova ist, kanske tvätta en maskin och diska...

så.... jag fick skjuts av min bror efter jobbet, vi åt på big boy. hemma stoppade jag in en tvätt och satte mig en stund vid datorn, efter ett tag var jag så sömnnig att jag var tvungen att lägga mig en stund.... vaknade vid 21, hängde tvätten och diskade, har även tagit ut en stinkbomb och vattnat blommorna, men nu ska jag krypa ner i sängen igen(är faktist fortfarande sömning) och försöka att inte läsa så länge.
imorn ska jag vara resurs, kan kanske flexa ut lite tidigare:) har 20 timmar plus på flexen...
godnatt

Inga kommentarer: