torsdag 20 november 2008

kvällsfika är nog det godaste som finns tror jag:)
sitter här och dricker varm choklad... har precis ätit två rostade med ost o marmelad... fast en ramlade uppochner så det blev utan pålägg på den...
ska sova snart... försöka ta mig upp och äta frukost imorn innan jobbet... imorn är det fredag! nice... inte för att jag vet om jag ska göra ngt... c verkade vara sugen på att hitta på ngt... iaf om man läser hennes blogg... får nog ta och sms:a henne innan jag knoppar...

jag är nog på rätt bra humör ikväll:) har diskat och fixat lite i köket... vore bra om jag kunde adventstäda den här helgen...




fin va? den är väldigt jag:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad roligt att du vill komma ikväll! Gott med choklad och rostat - det ska jag äta så fort jag får tillbaka smak & lukt (förkyld) ses snart! Kram