torsdag 23 april 2009

är helt sjukt trött!

kanske skulle lägga sig tidigt ikväll, igår var jag uppe way too long...
haft föreläsning på förmiddagen, höll mig vaken men mådde illa för att jag var så trött. efter lunch(fom intogs på corona-pizza) så gick jag på mb(medicinska biblioteket) och pluggade, gick egenom föreläsningsbilderna samt läste i cellen, kändes som om jag hade hyffsad koll på det efter det, men kommer förståss inte ihåg ngt nu... denna vecka handlar om cellens liv och död/cellcykel... celldelning och sånt... det känns som att fler och fler saker integreras med varandra. lätt är det verkligen inte!

hade dugga igår(liten tenta) gick definitivt inte bra, vi rättade våra egna duggor och jag ligger precis på godkäntgränsen, så jag får se om den blir upp- eller ner-rättad av lärarna som ska kolla igenom att vi har rättat rätt.

imorn är det sittning på villan och det ser jag verkligen fram emot, ska ha en ny fin klänning och äta godmat och träffa trevliga människor har jag tänkt, kanske dansa lite också:)

ciao

Inga kommentarer: