torsdag 20 augusti 2009

ingen bäbisluktande blev det idag.... trisst.... nåväl det får bli en annan dag...

sitter och funderar lite grand... om hösten.... det känns både bra och dåligt att åka norrut igen.... spännande att träffa alla i klassen... spännande med en ny kurs... spännande att se vilka man kommer att ha i sin casegrupp.... jobbigt att åka ifrån alla vänner här... fast, jag har ju aldrig tid att träffa dem iaf när jag jobbar.... jobbigt att veta att jag verkligen måste plugga för att lära mig saker... men det är väl sånt man måste ta om man har fått börja på sin drömutbildning.... jobbigt att inte ha ett eget HEM liksom... kul att träffa linda min gamla granne igen... det blir kanske några tacosmiddagar i höst:)

1 kommentar:

Fredrik sa...

Det är rätt ok även här uppe.

Åtminstone idag.