söndag 7 mars 2010

helgen

Har haft en lite kämpig helg om jag ska vara ärlig. Kan nog inte skylla helt på PMS och hormoner utan måste nog ta med mitt eget lilla jag. (den ensamma lilla tjejjen därinne) Jag vet ärligt att jag är älskad och omtyckt och apsolut inte ensam i världen, men ibland känns det som det är precis så det är. Jag är alldeles, alldeles ensam.

Jag har testat diverse mer eller mindre destruktiva copingstrategier(vilka behöver vi inte gå in på här) som inte fungerar. Jag vet att de inte fungerar men testar ändå ibland.

Den här helgen hade jag tänkt plugga, men det blev 15 avsnitt av Grey's anatomy säsong 4. Det fick mig faktist att tycka lite mindre synd om mig själv. Men, vi har caseredovisning imorgon på ett njurstenscase som jag inte alls har "hunnit" kika på. Pinsamt! Jag vill ju verkligen lära mig saker och ting, men "fattar" inte att jag måste läsa för det.

nåväl, jag har iaf varit på iksu idag.

god natt, hoppas morgondagen inte kräver ngn "glad-mask".

Inga kommentarer: