söndag 26 september 2010

livsfunderingar

Ibland känns det som om livet snurrar på lite väl fort, i alla fall på vissa plan. Det är så mycket jag vill hinna med, samtidigt som jag vill kunna softa bara. Skolan tar mycket tid men borde kanske få ta ännu mera tid, pluggar inte alls lika mycket som mina kompisar. Vill orka och ta mig tid att gå på iksu nu när jag investerat i ett kort. Borde fotografera mera, har varit ute lite men är inte alls nöjd med vad jag åstadkom då.

Tänkte mitt i allt detta vara ledig på fredag(när schemat är tomt) ta bilen söderut för att förhoppningsvis(om jag får en tid) gå till den bästa tandläkaren och fixa min tand som är trasig, samt umgås med mina vänner och byta däck på bilen. Det börjar bli kallt här uppe, men det är kanske lite tidigt ändå, men jag måste nog passa på...

Har hängt en del i kyrkan den här helgen, det har varit trevligt. I fredags var jag på kafe station där pingstkyrkan har samlingar för unga vuxna, det var ett band som spelade bland annat som var riktigt bra, tyckte om det efter första riffet. Så om ni skulle höra ngt om ett band som heter Verkligheten så kolla upp det! Sen igår var jag på nyistan/mingelkväll på Vasakyrkan, det var också riktigt trevligt:) Idag sjöng kören på torget, det gick sådär alltså... Inte lätt att sjunga ute för det första, vi hörde oss själva väldigt dåligt, sen sken solen i ögonen på oss, men vi såg glada ut och det var ganska kul ändå.

Nu har jag nästan bloggat bort min sistaminuten införcaseredovisnings pluggstund på söndagar. Inte bra!

Vänner vad har ni för er??? lämna gärna en kommentar!

Inga kommentarer: