torsdag 10 februari 2011

Välkommen!

Välkommen Alba, Ture, Emma, Edvin och nu lilla Agnes till världen. Jag hoppas ni ska trivas här! Nu väntar vi med spänning på några till!

Man kan ju faktist fundera vad som hände förra året! Hur kommer det sig att alla dessa vänner och bekanta blev gravida just nu? Är det en åldersfråga? Är det för att vi börjar närma oss 30 som detta händer? Jag gillart även om jag är lite avis!

nu till något helt annat.
Termin 5, det är sjukt! Tycker att det var nästan nyss jag flyttade hit för att plugga till läkare, samtidigt känns det som att det har hänt en massa!
Termin 4 är avklarad, det är alltid skönt att klara tentor och ta poäng, men faktist lite extra skönt den här gången eftersom det betyder att jag får flytta nästa termin. Det kommer bli spännande att komma ut på klinik!

Just nu har vi farmakologi, är intressant att läsa om vad läkemedel gör i kroppen. Jag är väl inte jättepeppad på att läsa en massa men men, det ska nog gå ändå.
nästa vecka börjar en ny delkurs som kallas GAMES, där det bla ingår Global hälsa(skulle kunna vara hur intressant som helst, men vi får se).

nä, nu borde jag väl sova

Inga kommentarer: