lördag 3 december 2011

vilken kväll!

Haft en fantastiskt fin kväll men en fantastiskt fin vän! Tränat på att prata känslor:) Ikväll har jag verkligen haft dem utanpå kroppen, ibland är det så, men det är väl bra kanske. Växer tydligen som människa också:)

lyssnar på Helen Sjöholm, som är helt fantastisk! Hon ger mig verkligen inspiration.

Jag funderar på att gå på gospelkonsert imorgon, men jag vet inte.... det är lite jobbigt att gå själv, singel.... den eviga singeln liksom.... jag har inte lyckats få någon att följa med. Visst skulle jag kunna gå dig själv men det blir liksom inte samma sak som om jag hade haft ngn att gå med.... Sen är det ju apsolut inte samma sak som att sjunga själv.....

fick hjälp ikväll att komma på varför det är så viktigt för mig att sjunga i kör, jag hade inte tänkt på det sättet om det....

Inga kommentarer: