fredag 2 november 2007

en till vecka

hej
nu har det nästan gått en vecka sen jag skrev sist.
på jobbet har det varit lite upp och ner, som vanligt.
har jobbat på colo-rektal den här veckan.
mycket tarmvreds-opererade och några onkolog-patienter.
och några bröstopererade.
onsdag blev jag själv på gruppen eftersom den andra syrran var hemma med vård av sjukt barn.
det gick sådär... blev kvar till halv fem.
stressigt... man får verkligen bara göra det nödvändigaste(el kanske mest nödvändiga).
sen gick jag hem och åt glass, varpå en tand går sönder.
var till tandläkaren igår och fick den lagad.
det var nästan lite roligt att vara hos tandläkaren... fast bara nästan... han skötte sig utomordentligt bra. berättade vad han gjorde och gjorde mig inte illa allt för mycket.
jag bokade till och med en tid för undersökning.
har inte varit och kollat mina tänder på två-tre år.

idag är jag ledig... slappar och försöker få undan veckans disk och stök.

Inga kommentarer: