söndag 28 oktober 2007

Högskoleprovet

hej!
skrev ju högskoleprovet igår.
det gick sådär. fick samma resultat som när jag skrev det förra gången. 1.6. trodde kanske att jag hade blivit lite smartare....

det var verkligen svårt. läsförståelsen var knasig, statistikdelen tar så mycket tid att jag inte riktigt hinner med, gissade på de sista frågorna. matten/logiken är ju som det brukar... jag skulle behöva träna på den och statistiken, engelskan var ganska svår fast det gick ganska bra ändå.. 2 fel. och orden var inte så svåra faktist... hade bara 6 fel där.

men nu funderar jag på hur jag ska göra...
ska jag försöka tenta upp några kurser, i umeå får man ju pluspoäng om man har mvg i 3 av; sv B, eng B, Biologi B, Fysik B och Matte D. svenskan och fysiken är nog svåra för mig att få mvg på men de andra är kanske inte helt omöjliga.
jag vill inte lägga läkarplanerna på hyllan igen...

Inga kommentarer: