torsdag 10 april 2008

beröm

ibland sitter det fint med lite beröm.
fick det igår av läkarna:)
jag tyckte att en patient som snart är på väg hem med antibiotika sprutor skulle ha en port(Port a Cath istället för en nål i armen). och det tyckte läkarna var en jättebra idé och sa "att ingen tänkt på det tidigare, lysande karin!"

Efter jobbet var det genomgång av ljud och bildsystemet i kyrkan. Bra att kunna när man är musiker. Efter det bjöd ljudgruppen på middag, vi gick på Max. Friscoburgare åt jag, det är gott.
Efter det åkte jag hem, pratade med storasyster maria ett tag, såg på barnmorskorna på tv, la mig på soffan och har sovit till nu ungefär.

idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, är ledig och börde väl göra hushållsnära uppgifter. Poweryoga blir det ikväll iaf.

Inga kommentarer: