onsdag 30 april 2008

mensvärk, depp och födelsedag

så här såg jag ut när jag var liten... älskade att lyssna på musik och nu såhär en 25 år senare gör jag fortfarande det...

fyller år idag.... alltså onsdag, men jag har nog tänkt lägga mig först... blir alltid eller iaf oftast deppig på min födelsedag, och nu har jag mensvärk också... känner mig ganska värdelös nu, tror att min chef inte gillar mig, funderar varför jag inte har hittat mr right än... men det brukar gå över...

jag ska städa sen när jag vaknar... baka ngt kanske och ha lite folk här på tacomiddagknytkalas, om vi hinner innan alla MÅSTE vara på eriksdal... det suger faktist att fylla år på valborg, när folk vill fira det....


jag saknar gud...

i miss you here-downhere

Hey, how are You today?
It’s nice to know You’re always here to stay
Hey, if I’m to be sincere
I believe You're close to me
But still, I miss You here

Can You hear me?
Can You reach me even now?
On my worst day
I am innocent somehow
But I miss You here right now

Hey, I’ve thrown it all the way
I can’t believe the distance I can stray
Hey, how did I get here?
I've so subtly veered so many times
And now I miss You here

I need to tell You how
I miss You here right now

Hey, how long will You delay?
I can't go on a day without You near
I miss You here

So turn my world around
You somehow reach all the way down
From Heaven to the ground
Yeah, somehow
Turn my world around
I need to tell You how
I miss You here right now


2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Vännen! Jag hoppas att du får en fin födelsedag trots att det känns tungt just nu. *Kärlek*

Anonym sa...

Grattis! :) (i efterskott) Hoppas det känns bättre, och jag måste säga att det är jätteroligt när du lägger ut massa låttexter!