torsdag 18 december 2008

liten uppdatering

har fått mitt körkort nu! jag ser väldigt rädd ut på det men men... jag får ju iaf köra bil.
bilen går bra, skönt att det inte snöat så mkt nu på ett tag, det var jobbigt när bilen var helt översnöad när jag skulle köra iväg. motorvärmare och kupévärmare är väldigt bra uppfinningar.

än så länge tycker jag att det funkar bra att jobba natt. vi har ganska roligt stundvis, man slipper kommuntjafset men man har ju ett större ansvar också. men det känns ganska roligt. just nu är det rätt lugnt, de ligger troligtvis och sover:)


jag väntar f ö med spänning på urval nr 2 i januari, det är nästan så att jag skulle vilja hoppa över julen för att få veta att jag kommer in på utbildningen. jag tror att jag gör det, är ju tionde reserv, men man vet ju aldrig. isf blir det umeå till våren... dvs om inget annat konstigt händer....

Inga kommentarer: