tisdag 30 december 2008

nattarbetande

jag tycker det går rätt bra att jobba natt... jag menar jag är rätt "pigg" på jobbet. men det är värre de nätter jag inte jobbar, jag tycker att jag är trött och kryper i säng, läser en stund och sen kan jag inte sova... i natt låg jag länge och vred och vände i sängen, tills jag till slut gick upp utan att sova ngt... ville inte förstöra en till dag så jag tog bilen ner på stan och kikade lite... hämtade några skivor andy skickat hem till mor o far. åkte sedan hem.... tänkte sova 1.5 h då till 16.00 men snoozade så att jag lyckade sova tills 20.45, är fortfarande trött så jag hoppas jag kan sova igen om en stund.

nåja, vi får se hur länge jag jobbar natt.... tanken är ju hela januari ut, men kommer jag in på läkarutbildningen blir det typ 2 veckor till bara....

Inga kommentarer: