söndag 22 februari 2009

ny tid-nytt tema och färger

har precis bytt lite tema och färger här på bloggen, hoppas ni ska trivas:)



mina föräldrar har varit här idag med en massa prylar, det var trevligt. pappa fick fixa min trasiga bil, där kopplingsvajern hade gått av. jag fick assistera lite grand... mest hålla verktyg, sen försöka hitta hylsnycklar någonstans... statoil och ok hade inte, clas ohlsson hade stängt, men ica maxi! de har verkligen allt!

under tiden "vi" fixade bilen gick mamma lös på mitt korridorsrum, hängde upp gardiner och pyntade lite:) sen städade hon ur ett kökskåp och en låda till mig som jag inte velat använda för att de har varit så äckliga. sen fick hon några av grabbarna att diska ur plåt-lådorna tror jag:)

mina föräldrar är verkligen BÄST!
mitt rum känns verkligen mycket mysigare nu, med mina gardiner, min lampa, min matta, mitt överkast och mina kuddar! och TV'n! alla är varmt välkomna på te nu!

efter att mina föräldrar åkt hem, så fixade jag lite mat samtidigt som jag försökte se på melodifestivalen(e.m.d. verkade helt ok) sen kom Helena från klassen och vi såg på film, fast vi pratade mest. och käkade popcorn och chokladbollar det var mysigt.

nä nu är det nog dags att krypa ner i sängen:)
sov gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

Te låter kalas! Älskar te... :)