tisdag 10 mars 2009

har jag några nyheter?
jag vet inte....


hade en bra helg i sundsvall:) umgicks med familj och vänner(kanske inte direkt hög kvalité på umgåsandet, tiden var ju kort, men det var bra ändå:))

ny vecka - nya case. vi läser om dna just nu, faktist rätt så intressant. jag har läst i "cellen" och faktist förstått vad som står där... sett på "house" med min granne, det var mysigt. hade min nya varma kjol idag, den passar jättebra och är färgglad:)
efter plugget, var jag på iksu och testade bodybalance bas, har varit på bodybalance förrut men det var skönt med ett pass som man hängde med mer på:)

funderar över sommaren, vill jättegärna gå på u2-konserten, biljetterna släpps på fredag och jag hoppas att jag och m får tag i biljetter, hade funderat på lite festivaler men vill apsolut hellst gå på u2!


after edmund- everyone(i like it)

Sometimes you trip and fall
Build a mountain on something small
And you know you can’t catch your fall this time
Deep down beneath your bones
Does your heart beat?
Is it made of stone?
You can’t ignore what you feel inside

Everyone you don’t have to run
You don’t have to find escape and wait for kingdom come
You don’t have to run
No need to hide from grace
Just let love take you away

When life’s a Broadway show
With your best friends on the front row
Do you realize we’ve all read the lines?
Stretched thin out in the cold
But love can melt your paper soul
You know we can’t make it on our own

Inga kommentarer: