onsdag 4 mars 2009

paket och plugg

idag hade jag ett paket att hämta på posten! det var odd molly-koftan jag ropat in på tradera. yippie! varm och rosa, passade bra på också:) fast den sticks ju såklart, men jag får väl ha en långärmad under. på väg hem träffade jag på två klasskompisar som blev nyfikna på hur den ser ut, måste alltså nästan ha den imorn.

har lyssnat på nya u2 skivan på spotify(helt fantastiskt-man kan lyssna utan att köpa, och det är inte olagligt!) har än så länge inte fastnat för den än... men med lite lyssning så kanske jag älskar den...

nä nu måste jag verkligen plugga, har case-redovisningen imorn om amyloidiska sjukdomar, min casegrupp har familiar renal amyloidosis med focus på lysozyme. sen har vi dugga på fredag, meningen är att vi ska sitta först en timme i grupper och kolla igenom frågorna, sen kommer en lärare in och ställer frågor till oss som vi ska kunna svara på, vi ska svara på minst 2 frågor och blir man inte godkänd så får man göra en skriftlig dugga. så jag har alltså några veckor att kolla igenom.

sen efter duggan hoppas jag att jag får med mig någon i bilen så att jag kan åka hem! får inte/vill inte/har inte råd att köra ensam.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello! :)