söndag 13 december 2009

hopp!

det är hopp om livet, tror att cellen-tentan jag hade igår gick bra, men man kan aldrig så noga veta, ett tvivelsfrö finns inne i hjärtat:/

gårdagen var i övrigt en bra dag:)
först tentan, som inte kändes så himla svår....
sen två konserter med kören. blev så glad att mina vänner tyckte det var bra:) och självklart glad av att sjunga, men det är så mycket trevligare när man har några att dela det med. mellan konserterna gick jag och tre av tjejerna i min klass ut och åt på en indisk restaurang, mycket trevligt och gott:)
idag "new moon" med en annan vän. bra film(boken är som vanligt bättre men ändå.)
trevlig sällskap, men för mycket cola, satt kissnödig ungefär en timme, inte roligt.

när man ändå pratar twilight, tycker att det är lite roligt att folk blir upprörda för att dem glittrar, det är fiction komigen! tycker det är trevligt med något lite nyskapande.

imorn blir en vän till mig mamma, spännande:) undrar vad det blir för någon liten filur som tittar ut.

Inga kommentarer: