onsdag 2 december 2009

tänk om jag kunde få känna att jag är bra på ngt... är omgiven av "a-människor"... alla är så himla bra på allting som jag har tänkt att jag är lite bra på... plugg, musik.... allt...

jag vet att jag har människor runt om mig som gillar mig, men har de sett mitt innersta jag? jag undrar om jag verkligen är på rätt plats. har länge velat bli läkare och vill det fortfarande men det behöver ju inte betyda att det är rätt...

men att gå tillbaka till att vara sjuksköterska, nej... inte det heller... det är inget fel på att vara sjuksköterska men jag var inte någon speciellt bra syrra. halvbra kanske, men inte mer...

hemma där jag inte bor just nu, finns det också en massa "a-människor", och inte bara det, de har familj också... perfekta i all sin operfekthet....

inte för att jag skulle ha tid med en egen familj just nu, men man kan ju alltid önska...


idag tänkte jag att det skulle vara helt fantastiskt att klara en tenta... vilket liv.

undrar vad jag ska göra om jag inte får börja t3.





I'm on the run
I'm on the ropes this time
Where is my song?
I've lost the song of my soul tonight

Sing it out
Sing it out
Take what is left of me
And make it a melody

Sing it out
Sing out-loud
I can't the words to sing
You'd be my remedy

My song
My song

I'll sing with what's left of me

Where is the sun?
Feel like a ghost this time
Where have you gone?
I need your breath in my lungs tonight

Sing it out

I'm holding on
I'm holding on to you
My world is wrong
My world is a lie that's come true
And I fall in love with the ones that run me through
When all along all I need is you

Sing it out

Inga kommentarer: