fredag 30 april 2010

min födelsedag so far.

Vaknade vid 7 av min väckarklocka/mobil, låg kvar i sängen eftersom dagen är studiefri (i alla fall i mitt fall:)). Efter en stund kom min ena kombo Camilla och Frida(en tjej som bor här några dagar) in och sjöng och bjöd mig på frukost(chokladkaka och varm choklad).

Låg kvar i sängen och spelade Sims 3 ett tag, någon timme el så. Har nu börjat städa, vilket är jobbigt eftersom jag är förkyld och svettas bara jag lyfter ett finger. Lyssnar på Chess på svenska, känns konstigt eftersom jag inte kan texterna utantill som med ursprungsversionen på engelska. Vill ändå sjunga med ibland, men det går inte alls eftersom jag inte har någon röst, mina stämband är omgivna med slem. suck....


nåja dagen blir nog bra ändå, även om jag inte vet riktigt vad som händer ikväll. tänkte nog iaf dra upp mot campus och brasan senare i eftermiddag/kväll.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilket bra sätt att börja dagen! Jag har ätit tokmycket choklad i helgen mumma!