söndag 23 september 2007

söndags funderingar

idag har jag sagt hejdå till elin som åker till usa på lördag.
det känns som att hon snart kommer vara hemma igen,
till jojo o björns bröllop i december.

jag stannade hemma från kyrkan, tänkte diska o så innan elin o ev. andra gäster kom. det blev elin som kom... vi hängde mest, såg på film o åt äppelpaj.

hmm... undrar vad robban(gammal bibelskoleklasskamrat) gör. jag lyssnar på en låt som han sjunger. har inte träffat eller hört av honom sen december-06 då jag träffade honom på mcdonalds vid järnvägstationen. han var på väg hem för att fira nyår.

jag har faktist gjort en massa idag. både diskat innan elin kom och efter. lagat mat, och målat. det känns i händerna att jag använt penseltvätt, torra.
nu känner jag mig lite rastlös.
som att jag inte riktigt kan välja vad jag ska hitta på härnäst.
jag vill inte sitta här hela kvällen.
ciao så länge

Inga kommentarer: