onsdag 12 september 2007

usch!

jag som skulle vara duktig och blogga en massa...
nu har jag inte hunnit med det på flera dagar.
hmm... idag är det onsdag.
i måndags jobbade jag kväll, sen drömde jag att jag var kvar på jobbet hela natten.... och det tror jag ledde till att jag inte vaknade när jag skulle på tisdag, igår alltså.
vaknade 7.15 av att de ringer från jobbet och undrar var jag är...
Panik! fick ringa min bror som skjutsade mig till jobbet, annars hade jag inte ens kommit i tid till ronderna med öron och käk. och jag hade två patienter som skulle förberedas inför op. men det ordnade sig. jag fick en massa hjälp. idag har jag haft helt andra patienter men det har funkat bra.
sov nästan hela vägen från stan på bussen, det är såååå segt att åka buss. sen har jag sovit på soffan.
imorn är jag ledig, och det är bönegrupp:)

var förresten på stan igår och shoppade lite..
eller rätt mkt... är rätt glad för min nya handväska... en plastigt blå sak från cubus, tror den är lagom stor.
är också glad för min nya halsduk- grön(blev sugen på att ha en gröm halsduk- annars har jag nog nästan bara rosa o blå o svarta)

ciao

1 kommentar:

Eduardo Waghorn sa...

Hälsningar!! Funderare I har låter du en mycket intressant blog… så mig läsa dig med stillhet:),
På något sätt besöker varma hälsningar från Chile, mitt utrymme, om du önskar, och något att säga din kommentar även på ditt egna språk.
Jag fick en översättare, så du kan översätta från spanjor till engelska eller svensk.
En kram!