fredag 5 oktober 2007

vila/jobb

jag får på tok för lite sömn nu för tiden.
ligger och tänker på jobbet när jag ska sova.
orkar inte skriva mer om jobb o sånt... bara att jag jobbat över en o en halvtimme....
och att jag är arg o less på jobbet.
sen har jag varit och tagit farväl av mina ungdomar. orkar inte vara ungdomsledare längre. hade jättetrevligt(men jag känner att jag börjar bli arg igen)har inte skrattat som jag gjort ikväll på jättelänge. jag tycker inte alls att jag är ombytlig,(det var en vän som sa det) det är klart att jag skulle vilja orka vara på herman, och när jag är där och har roligt så vill jag ju vara där, men jag har bestämt mig(eftersom jag vet att jag inte orkar och är trevlig på fredagar) att sluta.



nu är jag arg o frustrerad över att jag inte lyckas göra ett bättre jobb.
jag vill sparka på ngt(inte ngn)

k

Inga kommentarer: