söndag 17 oktober 2010

höstbilder





Har haft en sån där osocial pysselhelg. Igår skippade jag en konsert med två körer som säkert var jättebra, och idag så missar jag ett kalas som säkert skulle bli jättetrevligt om jag bara försökte vara lite social. Men jag skyller på att jag har lite grejer att göra (och det har jag också), men det är ju inte bara därför. Orkar bara inte försöka vara social med personer jag inte känner så väl.

Men nu till pysslet...
Igår städade jag mitt rum! Fantastiskt va? Det började med att jag tänkte plocka fram mitt nintendo under sängen. Själva nintendot var ju inte svårt att lokalisera, även om frigolitboxen var ordentligt dammig. Men spelen hittade jag inte... så jag började titta i lite olika lådor, men hittade ingenting. Spelen råkade nog åka till sundsvall när vi höll på att flytta in här. Men så började jag städa istället. Det är däremot väldigt svårt att hålla ordning i ett rum på ca 8 kvm, så nu är det ju inte i ett fantastiskt städat skick, men det är mindre damm här iaf.

Sen såg jag "Dear John", den var bra. Väldigt vackert inspelad(jag tänker lite extra på sånt nu när jag går fotokursen).

Idag har jag fotograferat lite. Vi har en uppgift som ska vara inlämnad imorgon, som jag var tvungen att fixa till. Så jag har varit både inne och ute och fotat. Några av dem kan ni se längst upp...

Inga kommentarer: