onsdag 26 december 2007

möhippa

har haft möhippa för jojo idag...
det blev en lyckad sådan... orkar inte skriva om allt vi gjort men hon hade roligt och var glad(men trött) när hon åkte hem för en stund sedan...

har även haft en pratstund med elin som jag inte träffat på 3 månader...
trevligt


känner mig lite stressad... har mycket inbokat till imorn... bröllopet är på fredag, jag har en klänning jag måste sy klart(kanske hinner i natt;)) ska gå en sväng på stan med mor... (ska byta lite julklappar som inte passar o sånt...) sen hem till maria n på kvällen för lite prat...
och mamma vill nog att jag ska sova hemma hos dem nån natt till... tror hon kanske saknar mig lite...
o jag tror jag vill det också, vet inte när jag ska hinna bara....

trött är jag... o stökig är lägenheten...
men ingen disk har jag iaf....:)
den blev diskad innan festen(som vi hade här) var slut.
ciao

Inga kommentarer: