onsdag 19 december 2007

protest

är trött på att alla ska må så dåligt...
åt middag på ett kafé i stan, och tjejen som stod i kassan hade överarmar som var som mina handleder... och jag har smala handleder... förskräckligt....
att VI inte förstår att VI är som vackrast när vi mår bra!



sen undrar jag om det här är vad gud har tänkt med mitt liv...
jobba, sova, äta, jobba, sova.....


men jag är glad för en sak...
träffade min kusin(som vars pojkar jag har varit barnvakt åt), hon sa ngt om att hon var så glad att jag fanns där åt dem...(jag har inte sett grabbarna på år o dar....)
stora killen går på gymnasiet kan du tänka dig... och lillkillen i 4:an
jag har varit barnvakt åt stora killen innan lillebror ens fanns(även när det var dags att åka till BB) tills han sjäv kunde vara barnvakt åt sin lillebror....
måste försöka träffa dem nånting efter jul.... de bor ju faktist i stan....


god jul om jag inte skriver ngt innan dess.....

1 kommentar:

Anonym sa...

Just den här veckan som varit har det inte varit sova, jobba, äta, sova... men annars har det varit det varenda veckan sen jag började jobba. FÖrhoppningsvis slutar det att kännas så över huvud taget framöver och om det gör det så kah jag trösta dig med att det inte kommer att kännas så for ever and ever. Det går över... :) Kram och god jul!