torsdag 6 december 2007

sjuk

hej.
har gått o blivit sjuk, han inte nästan jobba alls den här veckan förrän det var kört.
hade ont i halsen på måndag innan jag gick på jobbet, när jag kom tilll jobbet började jag känna mig febrig, tog tempen då den var på 37.6, vilket iofs inte kanske är riktig feber. men det blev värre under kvällen, nästa gång jag tog var den 38.3.
så det var bara att stanna hemma tisdag.
eftersom jag fortfarande inte mår bra har jag varit hemma; tis, ons och idag torsdag. imorn ska jag må bättre eftersom jag ska åka till stockholm.

ska försöka gå på ica idag också, man kan ju inte leva på cocacola, bullar o popcorn... skulle behöva gå på apoteket, men jag vet inte... orkar inte ta mig till stan.
har hosta o slem i min hals, fast jag tror näsan snart är fokus för inflammationen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du mår bättre snart så att Sthlm blir av! Kram//C