söndag 20 januari 2008

bitterhet över en söndagsförmiddag

kände mig ngt bitter när det var dags att gå från kyrkan till bussen för att ta mig till hospitalet och mitt arbete...
mina vänner skulle iväg till maria och äta tacos...
men det släppte lite efter ett tag... har varit en bra kväll på jobbet faktist...
imorn ska jag vara med våran spindel. så det blir lite annat...
sitter och funderar på om jag har ngt mer att säga...
blev lite trött/less/whatever när det var knökfullt på kyrkfikat, mina vänner inte lyckades komma o sitta vid det bord jag hade norpat... och det bara fanns sockergrejer i princip... ville ha lunch! tycker inte om när det är för mycket folk och stök och ofokuserat...


funderar fö på om jag kommer orka med att jobba kvällar o helger o tidiga mornar hela livet... just nu är det väldigt trögt iaf.. skulle vilja ha ett liv också... kunna göra ngt mer än att gå på bönegrupp en gång i veckan... sjunga t ex....

ngt positivt iaf... det är kul att det var mycket folk i kyrkan:) flera nya medlemmar:)


ciao

2 kommentarer:

Petrus sa...

"imorn ska jag vara med våran spindel"

Spindel?

Anonym sa...

vi kan gärna spela & sjunga någon dag Karin. Det vore helmysigt. Så fort vi kryat på oss ordnar vi en dejt!