söndag 27 januari 2008

meningslöst dravel?

fundersam. vad ska jag göra med mitt liv? det känns inte som att jag är en bra syrra. snäll o vänlig- ja, men att det ska vara så mkt runtomkring som man ska fixa med, spec sånt som borde vara fixade igår redan. skulle vilja träffa ngn för att äta lunch ngn gång tex, men det går ju inte att bestämma sånt... ibland hinner man knappt ta ngn lunch. jag gillar inte stress. sen är jag ju så morgontrött och kvällspigg att jag inte kan sova då jag behöver.



är tacksam. trevligt att få träffa sina vänner. jag tycker så mycket om dem, känner mig trots det lite utanför ibland. vet inte om det är en blandning av de faktum att de är gifta och med i samma familj och att jag själv inte är varesig gift eller med i den familjen.

musik. lyssnar på musik oftast om jag kan.
det är som att musiken rör vid strängar i min själ så att det surrar. orden är viktiga också.... älskar att sjunga, då rör sig strängarna i själen lite mer:)

hatar att jag har vänner som mår dåligt. har haft det länge. sen jag gick på gymnasiet eller året efter kanske. iaf visste jag om det då.
man känner sig så maktlös, ingenting jag gjorde eller sa hjälpte liksom(inte som jag vet om iaf) och till slut orkade jag knappt be längre. men det skedde iaf ett mirakel, en av mina vänner kom ur det. hittade en fantastisk kille och har gift sig. trots det eller kanske på grund av allt som hänt så är ingenting sig likt. men jag är så lycklig att hon lever. men det är inte över, det finns andra som har det jobbigt... och jag vet inte hur jag ska handskas med det riktigt.



Inga kommentarer: