onsdag 23 januari 2008

jobba

ska jobba imorn. det känns lite trögt, det är ju ganska skönt att slappa hemma faktist, även om jag har varit sjuk.
tvättar lite nu i min alldeles egna tvättmaskin, köpt under mellandagsrean. efter det ska jag ta ett välbehövligt bad. har tre dagars svett att bada bort, är väldigt ofräsch.

sen skulle jag behöva äta ngt riktigt... är liksom min vän catrin(som också haft vinterkräksjukan nu) sugen på onyttigheter såsom pizza(biteline) o hamburgare, fast jag tror inte att jag skulle få i mig så mycket faktist. har ätit en macka o druckit oboy idag.
kanske blir gröt till middag. jag har inte så mkt i skåpen som är lättlagat... :/
skulle behöva handla men jag vill inte gärna gå ut, det är riktigt kallt ute(relativt) typ 10 minus. har ju varit plus-minus 0 typ hela vintern och regn så det känns som att det skulle kunna vara ordentligt kallt. tror jag sparar handlingen tills imorn efter jobbet.
usch... börjar bli akut sömnig- det är nog näringsintaget som det är fel på...
ciao

Inga kommentarer: