söndag 17 februari 2008

hmm.... vad ska jag skriva, tänkte att det är dags för ett nytt inlägg.
har spelat guitarr hero ikväll... det var svårt.... killer queen:)
sett på melodifestivalen(inte under speciellt stor koncentration)
pratat en massa... allt detta hos det trevliga paret muskelbitchen o markusturkus.

har ont i höften, tror att jag är sned i bäckenet...

ska till kyrkan imorn, efter det vet jag inte om det blir familje- eller vänner-middag.

på måndag ska jag tillbaka till arbetet... och handledarskapet...
jag tror jag har bra tålamod... men sen vet jag inte om jag är en bra handledare...

har en äldresystervän som har förlovat sig precis:)
det blir nog bröllop till sommaren. kul!






jag vill ha en egen familj.

det här är mina småsyrror(iaf i hjärtat)
josie o kajsa



Inga kommentarer: