torsdag 28 februari 2008

pannkaka

håller på att göra ugnspannkaka, det ska bli gott... hade ägg o mjölk som var på väg att gå ut ur kylskåpet.
har varit hos sjukgymnasten på morgonen. fick lite vad ska man säga sittövningar.. träna upp de inre musklerna lite... jobbigt för ryggen var det iaf.. o krävde koncentration. fick en ny tid nästa vecka också.
sen gick jag på ica och handlade lite... proviva- för att återställa bakteriebalansen i magen, bananer, mjölk, och lite onyttigheter också. magen känns mycket bättre nu:)
sen somnade jag framför tv:n, tror det var lite syrebrist o för varmt i vardagsrummet.
försöker diska undan en del disk som har samlats på diskbänken som vanligt, förstår inte varifrån allt kommer.

igår tittade jag på bourne ultimatum- spännande film. gillar den serien, hörde att de funderar på att göra en fjärde också.
imorn ska jag tvätta lakan o handdukar- har bokat tvättstugan för första gången sen jag köpte min egna tvättmaskin.

ciao- har bytt typsnitt på bloggen, tycker det är snyggare nu faktist.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bourne-filmerna är faktiskt bra. Kommer inte ihåg den andra så bra dock. Har sett den tredje. Urg, vad spännande den var! :) Definitivt sevärd. Förresten så tycker jag att du ska hälsa på oss nån gång i vår. Skulle va trevligt!

Petrus sa...

"... hade ägg o mjölk som var på väg att gå ut ur kylskåpet."

haha... vilken tur att de inte hann smita iväg 8)