söndag 10 maj 2009

begravd

sorry att jag inte har bloggat på ett tag, är begravd i plugg inför omduggan imorgon. är uppe i över 50 timmar den här veckan och det blir nog några fler idag.

sen sist har jag varit hemma i sundsvall och fyllt år, det var trevligt, hann även med en konsert med Day of Hope med efterföljande fika hemma hos mig.

igår hade vi vårkonsert med kören, fett nice:) träffade eda efteråt, den spjuvern hade inte sagt att hon skulle till "stor-stan" men det var kul att träffa på henne... träffade anna också men det är ju lite mer vanligt:) efter konserten och fikat drog jag, nils och nils bror till kafé-station där det var konsert med bla david åhlén. han sjunger så otroligt vackert och man blir alldeles mysig som att man skulle kunna somna i en fotölj under tiden.

idag har jag pluggat, tvättat och varit på ica maxi en väldigt snabbis... köpte bläck till skrivaren bla.



nästa vecka blir nog rätt hektisk också.... mycket i skolan och så har vi nallesjukhus på onsdag.
vi hörs

Inga kommentarer: