måndag 25 maj 2009

vänner

jag gillar mina vänner riktigt skarpt!
mina närmaste vänner är kanske inte så många, men det är verkligen kvalité på dem.
just idag tänker jag lite extra på några av dem; Maria och Markus som ska ha barn inom den närmaste tiden(födelsen av deras förstfödda/e är beräknad till idag) det kanske till och med har kommit ut en liten Nordenmark redan, vad vet jag, Maria är som en syster för mig, ALLA vänner i sundsvall(ingen glömd!), bla familjerna elvisp och familjen Bovidsson(som också snart ska bli föräldrar). Mina Dallas-systrar, speciellt Kajsa som muntrade upp mig precis(Kajsa ska gifta sig i höst-är det inte fantastiskt)

jag ser på mina vänner som en utvidgad familj, som man älskar unconditionally men även kan bli irriterad på ibland, men så är det ju i en familj.

Den här veckan läser vi om embryots utveckling, från befruktningen till ca 4 veckor. det är väldigt intressant(men många nya begrepp och namn).

Inga kommentarer: