tisdag 19 maj 2009

gäsp!

hade caseintro i morse och sen föreläsning om epitelceller och extracellulärt matrix, åt pizza till lunch(jag vet inte bra) försökte sitta på mb, men jag var alldeles för trött, gav upp kl 15.00 och stack hem.

i min brevlåda låg det en avi så det var bara att knalla till centrum och hämta paketet, köpte även lite godis på ica. i det väldigt kompakta paketet(en traderavinst) låg det en jättefin klänning som passade alldeles utmärkt(kanske tar på mig den imorn)(odd molly såklart)

la mig i sängen i pj's och sov en stund(kanske lite väl länge) men det var väldigt skönt... undrar varför det är så mycket skönare och mysigare att sova på dagen istället för på natten.

jag borde verkligen skriva ett brev som ska stoppas i ett paket som ska skickas till ett par blivande föräldrar(jag tror inte de läser här iaf) men jag är verkligen inte inspirerad.... tror det blir disk, house, dusch och om jag är duktig säng sen....


ciao

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh kan du inte lägga upp en bild på klänningen?