måndag 26 oktober 2009

förkylt

känner mig hängig idag, tror jag fått pappas förkylning. han har varit förkyld i tre veckor och blev sämre en sväng i helgen igen. idag har det verkligen blivit dåligt med plugg. min plan var att läsa tre eller iaf två kapitel i purves men det har blivit kanske en sida.... har roat mig med att stryka lite mollysar. städa(dammsuga så att svetten lackade) och fick besök här på kvällen av min gamla granne. mycket trevligt.

får försöka läsa imorgon istället. föreläsningen vi skulle ha imorgon om könskillnader i CNS är framflyttad till nästa vecka.


fick ett sånt skönt råd av pappa:) "du får passa på att sova mycket" (med tanke på förkylning och lite föreläsningar) mitt svar var "vad tror du att jag gör?" :)


min kropp är helt utmattad och det känns som att jag kokar(mitt rum är inte dimentionerat för mer än en person)antingen fryser man eller är för varm.... ska nog krypa ner i sängen.

Inga kommentarer: