tisdag 27 oktober 2009

oki jag känner för att gnälla, men jag är förkyld(igen, det räckte inte nmed typ 3 veckor i början på hösten) och då får man det!

varför är alltid strumpbyxor,overknee-strumpor och annat alltid misspassande? köpt två par tjocka strumpbyxor idag, ett par på kappahl som är jättekorta i benen och i överdelen, ett par på lindex som iaf är längre men iaf inte kommer att sitta på plats. kan man ha trosor utanpå?(man kan ha de utanpå tunna för att hålla fast dem har jag hört, ej provat dock) köpte även ett jättefint par overkneestrumpor på kappahl med rosett vid knät. jag fattar att de inte räcker över knät(vill inte ha dem ovanför heller) men jag förstår inte varför resåren är så tajt att det inte går att ha dem på sig. sååå tjocka ben har jag ju inte tycker jag.

nån som vet vart man kan hitta strumpbyxor med riktigt långa ben?


idag har jag förutom att shoppa, tvättat, varit duktig på att undvika att plugga, varit i skolan en sväng, snorat en massa, nyst, och varit på en konsert med umeå studentkör. är imponerad! kören sjöng vackert a cappela. dirigenten tog alla toner med hjälp av en stämgaffel.


lyssnar nu på muse nya på spotify.

Inga kommentarer: