torsdag 22 oktober 2009

sälja eller behålla

trodde det skulle vara lättare att välja bland mina mollysar....
har länge tänkt lägga upp den här på tradera, men det har liksom inte varit läge för det, det har alltid funnits andra exemplar av den då... och nu vet jag inte... jag lutar mer åt att behålla den nu.... kan man ha den i skolan?

det jag inte gillar med den är att rutmönstret får mina bröst att se gigantiska ut(jag vet att dem inte är direkt små annars heller) samt att det är svårt att veta vad man ska göra med snöret där uppe..... men... tyget är rätt skönt, den är rymlig... men jag vet liksom inte när jag ska ha den. har redan sålt en rosa likadan på tradera som jag använde en gång, tyckte att jag såg ännu större ut i den. den här har jag iaf använt mer....


hjälp!

1 kommentar:

Evalena sa...

Behåll den männska! Den är så fin så jag blir galen! Har en rosa och visst blir man lite Gretchenaktig i den med stor byst(Fkupa) men släng över en kofta så är det problemet löst!
;-)
Vacker som en dröm är den blåa också!
Ska jaga en sån så småningom.
KRAMpå dig