torsdag 10 september 2009

helt onödigt men ändå underbart.

somnade cirkus 2 inatt... vaknade kl 7, gick faktist upp på en gång.(tog en koffeintablett eftersom en heldag med föreläsningar väntade-trodde jag iaf)
åt frukost. tog mig ner till min cykel med min nyinköpta cykelkorg, hade trott att den inte skulle passa på styret men att det skulle gå att ha den bak åt sidan. fel fel fel! först, den är alldeles för stor för att ha där utan att man sparkar på den.
två, den är ju liksom gjord för att ha på styret och sitter inte bra alls där bak.
tre, även om den skulle gå att cykla med ofylld så blir det alldeles för tungt att ha en väska med en massa böcker där.
oki tänkte jag... man borde kunna fixa så att det går att ha korgen på styret, men icke! korgen är ju liksom rakt och det är inte styret, styret sitter liksom framför styrets stång.... måste hitta en annan lösning på att cykla med en massa böcker och senare ev dator än att ha väskan osäkert på packethållaren.(vill ha en korg som passar ovanpå)

nåja väl framme på helt fel sida av campus(fast rätt just då) så får vi höra att "nä det börjar inte förrän 9.00" kl var då straxt efter 8. well well.... det gjorde väl egentligen ingenting när vi fick höra att vi skulle få fika och lunch senare.

informationen från de olika orterna avlöste varandra, och när sundsvalls gänget pratade fick jag lite hemlängtan, det var så fina bilder på sundsvall så jag kan inte förstå hur man inte kan vilja bo där;)
sen var det lunch på universum. efter koffein och lite cola kände jag mig faktist lite speedad (men hellre det än att jag skulle ha somnat som vanligt). maten var väl sådär.... tyckte inte om den, men det är ju alltid trevligt att bli bjuden:) på eftermiddagen fick vi gå runt och fråga de olika representanterna om orterna och utbildningen där och annat. det var pretty much skoldagen, satt lite i biologihuset och pluggade efteråt men det var det....

ikväll har jag kikat på idol, det var en väldigt snabbt inlägg med om vår körledare lovisa och med kören.



här kommer en önskelista på saker som är helt onödiga men jag skulle vilja ha dem ändå;)








osså kappan här nedanför;)

1 kommentar:

Evalena sa...

Hej!
Kikade in efter mitt svar om tightsen. Fin sida! Duktig du är som orkar plugga vidare t läkare! Jag är ju också syrra men hemma just nu.

Ha det gott o tack för att du kollat in min sida!!

KRAM