lördag 5 september 2009

umeå

har varit här lite drygt en vecka... tentan vill jag inte ens prata om... vi får se hur det går... det har varit kul att vara fadder:)

helt sjukt mycket i skolan, men det är väl så det ska vara... vi har börjat med cns och det är ju intressantare än cellen... det gäller bara att vara alert och vaken på föreläsningarna eftersom vår föreläsare pratar engelska med en viss brytning. man förstår vad han säger men det kräver lite mer koncentration... som man inte alltid har...

har svansat en dag på hudkliniken... alla mina förutfattade meningar uppfylldes... men det var trevligt ändå.... bra arbetsklimat men lite tråkigt kanske....

igår bjöd vi nollorna på middag. vi hade jultema. vi åt julmat och var utklädda. jag var utklädd till en ängel. utan vingar, med väldigt urringad klänning, kanske en aning slutty... men fin ändå på ngt sätt.. vi dansade kring granen också. efteråt gick vi på corona och dansade. nästa gång jag ska ut ska jag ha converse, iaf inte hårda ecco-sandaler. trots onda fötter så hade jag väldigt kul, men svettigt var det;)

när jag kom hem vid så där halvtvåsnåret så började min hals göra ont... och det gör den fortfarande, och nu börjar jag känna mig snorig också... typiskt. nu lär väl alla bli förkylda, så var det förra terminstarten också.... nåja om man är nästan hundra i klassen så får man väl räkna med det...

2 kommentarer:

Fredrik sa...

Var på ett läkarbesök i torsdags, då svansade en annan T2:a med läkaren i fråga. :)

Anonym sa...

Hej Karin! När får du veta hur det gick med tentan?